Wyniki wyszukiwania

Parametry zapytania
  
Jednostka:Instytut Kulturologii i Lingwistyki Antropocentrycznej
Autor: Imię: Paweł Nazwisko: Szerszeń

                

Publikacja w czasopiśmie

1. Aktuelle Tendenzen im computerunterstützten (Fach-)Fremdsprachenunterricht  [ LINK ]
Tom 1 r. 2014, str. 250-260 (Artykuł)
Paweł Szerszeń
2. Ewa Żebrowska, Text-Bild-Hypertext
KWARTALNIK NEOFILOLOGICZNY Nr 3/2014 r. 2014, str. 628-630 (Recenzja)
Paweł Szerszeń
3. Kilka uwag na temat optymalnego czasu rozpoczynania nauki języka specjalistycznego i możliwości jej realizacji.
LINGWISTYKA STOSOWANA Tom 9 r. 2014, str. 133-149 (Artykuł)
Paweł Szerszeń
4. LISST: Fremdsprachenlehren und -lernen mit IT
GLOTTODIDACTICA Tom 41 r. 2014, str. 35-50 (Artykuł)
Sambor Grucza, Paweł Szerszeń
5. Marcus Ullrich, E-learning in der universitären Fremdsprachenausbildung, LINEAR C - ein virtuelles Programmierprojekt
KWARTALNIK NEOFILOLOGICZNY Nr 3/2014 r. 2014, str. 627-628 (Recenzja)
Paweł Szerszeń
6. Multimodality in glottodidactics: Some considerations on the glottodidactic analysis of internet specialist texts  [ LINK ]
Tom 1 r. 2014, str. 23-32 (Artykuł)
Paweł Szerszeń
7. Glottodidaktische Bewertung der deutschsprachigen Internetfachtexte für den DaF-Fachsprachenunterricht an polnischen (Hoch)Schulen am Beispiel einer Textanalyse aus dem Bereich Wirtschaft .
ORBIS LINGUARUM Tom 106 r. 2013, str. 91-100 (Artykuł)
Paweł Szerszeń
8. LISTiG – Wsparcie e-learningowe dla praktyki glotto- i translodydaktycznej
LINGWISTYKA STOSOWANA Tom 6 r. 2012, str. 59-74 (Artykuł)
Sambor Grucza, Agnieszka Dickel, Urszula Burda, Paweł Szerszeń
9. Potencjał dydaktyczny platform i programów e-lerningowych
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom XLIX r. 2012, str. 609-626 (Artykuł)
Sambor Grucza, Paweł Szerszeń
10. Media elektroniczne w glottodydaktyce. Zmiany w sposobach działania ucznia, nauczyciela oraz formułowaniu tekstów.
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Tom 3 r. 2011, str. 28-30 (Artykuł)
Paweł Szerszeń
11. Teksty podręcznikowe i internetowe w glottodydaktycznej służbie uczniowi
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom XLVIII r. 2011, str. 519-530 (Artykuł)
Paweł Szerszeń
12. Einige Bemerkungen zur Rolle von Hypertexten im glottodidaktischen Prozess
GLOTTODIDACTICA Tom XXXVI r. 2010, str. 133-142 (Artykuł)
Paweł Szerszeń
13. Katrin Sellin: Wenn Kinder mit Legasthenie Fremdsprachen lernen, Ernst Reinhardt Verlag, München 2008, 218 s.
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 44 r. 2010, str. 614-617 (Recenzja)
Paweł Szerszeń (Autor oryginału)
14. Klasyfikacja tekstów internetowych dla potrzeb glottodydaktycznych
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Tom 3 r. 2010, str. 120-123 (Artykuł)
Paweł Szerszeń (Autor oryginału)
15. Media elektroniczne w glottodydaktyce. Zmiany w edukacji obcojęzycznej i ich implikacje w nauczaniu zinstytucjonalizowanym.
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Tom 5 r. 2010, str. 55-59 (Artykuł)
Paweł Szerszeń
16. Nowe kierunki w badaniach nad gramatyką i leksykonem
LINGWISTYKA STOSOWANA Tom 3 r. 2010, str. 257-264 (Artykuł)
Paweł Szerszeń
17. Polska szkoła lingwistyki stosowanej – kilka uwag na kanwie monografii F. Gruczy pt. „Lingwistyka stosowana. Zarys jej historii, zadań i dokonań.”
LINGWISTYKA STOSOWANA Tom 2 r. 2010, str. 261-271 (Artykuł)
Paweł Szerszeń (Autor oryginału)
18. Sprawozdanie z Konferencji Naukowej Międzynarodowej Organizacji Terminologii Specjalistycznej pt. „Terminologia w teorii i praktyce”. Wydział Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa, 20 listopada 2009 r.
KOMUNIKACJA SPECJALISTYCZNA Tom 3 r. 2010, str. 239-241 (Sprawozdanie)
Paweł Szerszeń
19. Sprawozdanie z VII Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. „Wschód - Zachód. Dialog języków i kultur. Instytut Neofilologii Akademii Pomorskiej w Słupsku
LINGWISTYKA STOSOWANA Tom 2 r. 2010, str. 323-327 (Sprawozdanie)
Paweł Szerszeń (Autor oryginału)
20. Todesanzeigen als Textsorte im Wandel – einige Bemerkungen zu deutsch- und polnischsprachigen Todesanzeigen
KOMUNIKACJA SPECJALISTYCZNA Tom 3 r. 2010, str. 65-71 (Artykuł)
Paweł Szerszeń
21. Wybrane wyniki analizy glottodydaktycznej niemieckojęzycznych tekstów internetowych
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Tom 3 r. 2010, str. 49-54 (Artykuł)
Paweł Szerszeń (Autor oryginału)
22. E-learning w polskie szkole - recepta na sukces nowoczesnego uczenia języków obcych czy nowy problem nauczycieli?
GAZETA TARGOWA Nr 1 r. 2009, str. 7-7 (Artykuł)
Paweł Szerszeń (Autor oryginału)
23. O funkcji motywacyjnej wyjazdów językowych raz jeszcze
GAZETA SZKOLNA Nr 13/14 r. 2009, str. 30-30 (Artykuł)
Paweł Szerszeń (Autor oryginału)
24. Sprawozdanie z uroczystości związanej z 25-leciem współpracy pomiędzy Uniwersytetem w Hamburgu oraz Uniwersytetem Warszawskim
LINGWISTYKA STOSOWANA Tom 1 r. 2009, str. 301-302 (Sprawozdanie)
Paweł Szerszeń (Autor oryginału)
25. Forner W., Habscheid S., 2006, (red.) Sprachliche und fachliche Kompetenzen: zwei Seiten eines Blattes? 20 Jahre Siegener Institut für Sprachen in Beruf, Peter Lang
PRZEGLĄD GLOTTODYDAKTYCZNY Tom 25 r. 2008, str. 187-190 (Recenzja)
Paweł Szerszeń (Autor oryginału)

>>> Następne >>>