Wyniki wyszukiwania

Parametry zapytania
  
Autor: Imię: Włodzimierz Nazwisko: Majewski

                

Publikacja w czasopiśmie

1. Integral Psychology Implications in Linguistics
LINGWISTYKA STOSOWANA Tom 7 r. 2013, str. 69-83 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
2. Фоносемантика а отбор и анализ учебных материалов
WSZECHNICA POLSKA - ZESZYTY NAUKOWE Nr 2 r. 2008, str. 61-73 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
3. Fonosemantyka a preparacja i ewaluacja materiałów glottodydaktycznych
PRZEGLĄD GLOTTODYDAKTYCZNY Tom 25 r. 2008, str. 99-105 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
4. Роль и значение нейролингвистического программирования в обучении иностранным языкам
STUDIA ROSSICA POSNANIENSIA Tom XXVII r. 1996, str. 321-327 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
5. Rola i znaczenie technik neurolingwistycznego programowania w nauczaniu języków obcych
PRZEGLĄD GLOTTODYDAKTYCZNY Tom 14 r. 1995, str. 101-114 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
6. Sprawozdanie z XIII Ogólnopolskiego Sympozjum Instytutu Lingwistyki Stosowanej
KWARTALNIK NEOFILOLOGICZNY Tom XXXV Nr 3 r. 1988, str. 357-361 (Sprawozdanie)
Włodzimierz Majewski

Publikacja w książce

7. Применение субмодальных техник НЛП в глоттодидактике
w: Наука и образование в современном мире, str. 225-233, Российский государственный гуманитарны&, r. 2012 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
8. Applications of submodality techniques of Neuro-Linguistic programming in foreign language teaching
w: Прикладная лингвистика в науке и образовk, str. 176-187, Филолгический факультет РГПУ им. А.И. Герце&#, r. 2012 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
9. Роль и значение фоносемантики в интенсификации запоминания лексического материала
w: Słowa, słowa, słowa... w komunikacji językowej, str. 221-226, Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, r. 2011 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
10. Implikacje psychologii integralnej w lingwistyce
w: Translatoryka Koncepcje-Modele-Analizy, str. 316-330, BMA Studio, r. 2010 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
11. Фоносемантические аспекты обучения иностранным языкам
w: Języki Specjalistyczne, str. 147-160, Katedra Języków Specjalistycznych UW, r. 2009 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
12. Analiza fonosemantyczna a dobór materiałów glottodydaktycznych
w: Nauczyciel języków obcych dziś i jutro. Konferencja Polskiego Towarzystwa Neofilologicznego, str. 66-67, Państwowa Wyższa Szkoła zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, r. 2008 (Inne)
Włodzimierz Majewski
13. Zastosowania submodalnościowych technik neurolingwistycznego programowania w optymalizacji nauczania i uczenia się języków obcych
w: W kręgu teorii i praktyki lingwistycznej, str. 223-235, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, r. 2007 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
14. Изменения ментальной парадигмы и межкультурная коммуникация
w: Речевая коммуникация на современном этап, str. 13-16, ГОУВПО <<МГУС>>, r. 2006 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
15. Rola i znaczenie sugestii w przygotowywaniu materiałów glottodydaktycznych
w: Komunikacja językowa w społeczeństwie informacyjnym – nowe wyzwania dla dydaktyki języków obcych, str. 16-17, PTN, r. 2005 (Inne)
Włodzimierz Majewski
16. Glottodydaktyczne zastosowania hipnozy
w: Mój warsztat metodyczny na początku XXI wieku. Prace Naukowe Studium Nauki Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej, str. 150-160, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, r. 2002 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
17. Potrzeba rozwoju świadomości a interkulturowe porozumiewanie się
w: Problemy komunikacji interkulturowej: Jedna Europa - wiele języków i wiele kultur, str. 185-189, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, r. 1996 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
18. The Efficacy of Kinesic Techniques in Mastering Intonation Contours of Russian as a Foreign Language
w: Kognitive Aspekte der Sprache, str. 35-41, Max Niemeyer Verlag, r. 1996 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
19. Neurolingwistyczne programowanie w nauczaniu i uczeniu się języków obcych
w: Polska szkoła lingwistyki stosowanej, str. 149-157, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, r. 1994 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
20. Implikacje psychotroniczne w dydaktyce
w: Polska w Zjednoczonej Europie – Nauczanie Języków Obcych, str. 117-124, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, r. 1993 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
21. Le role et l’importance des excercises de detente et de concentration dans le processus de formation des enseignants
w: Sprache-Kommunikation-Informatik, str. 257-262, Max Niemeyer Verlag, r. 1993 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
22. Rola i znaczenie ćwiczeń relaksowo-koncentrujących w procesie kształcenia nauczycieli w:
w: Przyczynki do teorii i metodyki kształcenia nauczycieli języków obcych i tłumaczy w perspektywie wspólnej Europy, str. 71-80, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, r. 1993 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
23. The Efficacy of Kinesic Techniques in Learning Intonation Contours of Russian as a Foreign Language
w: 10th World Congress of the International Association of Applied Linguistics, str. 457-458, r. 1993 (Inne)
Włodzimierz Majewski
24. Programowanie neurolingwistyczne w kształceniu nauczycieli języków obcych
w: Neofilolog, str. 73-78, Polskie Towarzystwo Neofilologiczne, r. 1991 (Artykuł)
Włodzimierz Majewski
25. Rola i znaczenie ćwiczeń relaksowo-koncentrujących w procesie kształcenia nauczycieli
w: 26 Kolokwium Lingwistyczne Język-Komunikacja – Informatyka, str. 69-70, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Polskie Towarzystwo Neofilologiczne, r. 1991 (Inne)
Włodzimierz Majewski