Nowoczesne w formie, tradycyjne w treści – ogłoszenia reklamowe adresowane do kobiet w prasie dwudziestolecia międzywojennego

Dane publikacji
  
Typ publikacjiPublikacja w książce
Rodzaj publikacjiArtykuł
Tytuł publikacjiNowoczesne w formie, tradycyjne w treści – ogłoszenia reklamowe adresowane do kobiet w prasie dwudziestolecia międzywojennego
Adres internetowy
Tytuł książkiKobieta i media. Studia z dziejów emancypacji kobiet
Tom
Od strony123
Do strony133
Liczba arkuszy
Liczba stron
Oznaczenie wydania
Miejsce wydaniaGdańsk
Nazwa wydawcy
Rok wydania2009
Tytuł serii
Numer w serii
Numer publikacji
Język publikacjiPolski
Język etniczny badanej kultury
Zasięgkrajowy
Rok sprawozdawczy2009

Lista autorów
  
 1. Agnieszka Janiak-Jasińska, Zakład Historii XIX wieku [Współautor]