Effects of Nutrition Label Format and Product Assortment on the Healthfulness of Food Choice

Dane publikacji
  
Typ publikacjiPublikacja w czasopi¶mie
Rodzaj publikacjiArtykuł
Tytuł publikacjiEffects of Nutrition Label Format and Product Assortment on the Healthfulness of Food Choice
Adres internetowyhttp://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0195666313003334
Tytuł czasopismaAPPETITE
Mediumpublikacja drukowana
Tom71
Zeszyt
Rok wydania2013
Od strony63
Do strony74
Numer publikacji
Język publikacjiAngielski
Język etniczny badanej kultury
Zasięgmiędzynarodowy
Rok sprawozdawczy2013

Lista autorów
  
 1. Jessica Aschemann-Witzel, Jednostka zewnetrzna; MAPP Centre for Research on Customer Relations in the Food Sector, Aarhus University, Denmark [Współautor]
 2. Klaus Grunert, Jednostka zewnetrzna; MAPP Centre for Research on Customer Relations in the Food Sector, Aarhus University, Denmark [Współautor]
 3. Hans van Trijp, Jednostka zewnetrzna; Marketing and Consumer Behaviour Group, Wageningen University, The Netherlands [Współautor]
 4. Svetlana Bialkova, Jednostka zewnetrzna; Marketing and Consumer Behaviour Group, Wageningen University, The Netherlands [Współautor]
 5. Monique Raats, Jednostka zewnetrzna; Food Consumer Behaviour and Health Research Centre, School of Psychology, University of Surrey, UK [Współautor]
 6. Charo Hodgkins, Jednostka zewnetrzna; Food Consumer Behaviour and Health Research Centre, School of Psychology, University of Surrey, UK [Współautor]
 7. Grażyna W±sowicz-Kiryło, Katedra Psychologii Poznawczej [Współautor]
 8. Joerg Koenigstorfer, Jednostka zewnetrzna; Institute for Consumer & Behavioural Research, Saarland University, Germany [Współautor]