Ekologiczna konsumpcja na pokaz. Analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania

Dane publikacji
  
Typ publikacjiPublikacja w czasopiśmie
Rodzaj publikacjiArtykuł
Tytuł publikacjiEkologiczna konsumpcja na pokaz. Analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania
Adres internetowy
Tytuł czasopismaZESZYTY NAUKOWE UNIWERSYTETU SZCZECIŃSKIEGO, SERIA: PROBLEMY ZARZĄDZANIA, FINANSÓW I MARKETINGU
Mediumpublikacja drukowana
Tom
Zeszyt777 (32)
Rok wydania2013
Od strony25
Do strony38
Numer publikacji
Język publikacjiPolski
Język etniczny badanej kultury
Zasięgkrajowy
Rok sprawozdawczy2013

Lista autorów
  
 1. Katarzyna Dziewanowska, Wydział Zarządzania [Współautor]
 2. Agnieszka Kacprzak-Choińska, Wydział Zarządzania [Współautor]