How number-space relationships are assessed before formal schooling: A taxonomy proposal.

Dane publikacji
  
Typ publikacjiPublikacja w czasopi¶mie
Rodzaj publikacjiArtykuł
Tytuł publikacjiHow number-space relationships are assessed before formal schooling: A taxonomy proposal.
Adres internetowyhttp://journal.frontiersin.org/Journal/10.3389/fpsyg.2014.00419/full
Tytuł czasopismaFRONTIERS IN PSYCHOLOGY
Mediumpublikacja internetowa
Tom5
Zeszyt
Rok wydania2014
Od strony419
Do strony419
Numer publikacjidoi: 10.3389/fpsyg.2014.00419
Język publikacjiAngielski
Język etniczny badanej kultury
Zasięgmiędzynarodowy
Rok sprawozdawczy2014

Lista autorów
  
 1. Katarzyna Patro, Jednostka zewnetrzna; 1. Knowledge Construction Lab, Tubingen. 2. University of Warsaw, Fac. of Psychology [Współautor]
 2. Hans- Nuerk, Jednostka zewnetrzna; 1. Knowledge Construction Lab, Knowledge Media Research Center, Tübingen. 2.Department of Psychology, University of Tübingen [Współautor]
 3. Ulrike Cress, Jednostka zewnetrzna; Knowledge Construction Lab, Knowledge Media Research Center, Tübingen [Współautor]
 4. Maciej Haman, Katedra Psychologii Poznawczej [Współautor]