Attention mediates the effect of nutrition label information on consumers’ choice. evidence from a choice experiment involving eye-tracking

Dane publikacji
  
Typ publikacjiPublikacja w czasopi¶mie
Rodzaj publikacjiArtykuł
Tytuł publikacjiAttention mediates the effect of nutrition label information on consumers’ choice. evidence from a choice experiment involving eye-tracking
Adres internetowy
Tytuł czasopismaAPPETITE
Mediumpublikacja drukowana
Tom76
Zeszyt
Rok wydania2014
Od strony66
Do strony75
Numer publikacji
Język publikacjiAngielski
Język etniczny badanej kultury
Zasięgmiędzynarodowy
Rok sprawozdawczy2014

Lista autorów
  
 1. Svetlana Bialkova, Jednostka zewnetrzna; Department of Communication Science – Corporate and Marketing Communication, University of Twente [Współautor]
 2. Klaus Grunert, Jednostka zewnetrzna; MAPP Centre for Research on Customer Relations in the Food Sector, Aarhus University [Współautor]
 3.  Hans Juhl, Jednostka zewnetrzna; MAPP Centre for Research on Customer Relations in the Food Sector, Aarhus University [Współautor]
 4. Grażyna W±sowicz-Kiryło, Katedra Psychologii Poznawczej [Współautor]
 5. Małgorzata Sty¶ko-Kunkowska, Wydział Psychologii [Współautor]