Attention mediates the effect of nutrition label information on consumers’ choice. evidence from a choice experiment involving eye-tracking
Dane publikacji
Typ publikacji
Publikacja w czasopi¶mie
Rodzaj publikacji
Artykuł
Tytuł publikacji
Attention mediates the effect of nutrition label information on consumers’ choice. evidence from a choice experiment involving eye-tracking
Adres internetowy
Tytuł czasopisma
APPETITE
Medium
publikacja drukowana
Tom
76
Zeszyt
Rok wydania
2014
Od strony
66
Do strony
75
Numer publikacji
Język publikacji
Angielski
Język etniczny badanej kultury
Zasięg
międzynarodowy
Rok sprawozdawczy
2014
Lista autorów
1.
Svetlana Bialkova,
Jednostka zewnetrzna; Department of Communication Science – Corporate and Marketing Communication, University of Twente
[
Współautor
]
2.
Klaus Grunert,
Jednostka zewnetrzna; MAPP Centre for Research on Customer Relations in the Food Sector, Aarhus University
[
Współautor
]
3.
Hans Juhl,
Jednostka zewnetrzna; MAPP Centre for Research on Customer Relations in the Food Sector, Aarhus University
[
Współautor
]
4.
Grażyna W±sowicz-Kiryło
,
Katedra Psychologii Poznawczej
[
Współautor
]
5.
Małgorzata Sty¶ko-Kunkowska
,
Wydział Psychologii
[
Współautor
]