Mallowanie świata. (G. Makowski: Świątynia konsumpcji. Geneza i społeczne znaczenie centrum handlowego, Warszawa, Trio, 2003)

Dane publikacji
  
Typ publikacjiPublikacja w czasopiśmie
Rodzaj publikacjiRecenzja
Tytuł publikacjiMallowanie świata. (G. Makowski: Świątynia konsumpcji. Geneza i społeczne znaczenie centrum handlowego, Warszawa, Trio, 2003)
Adres internetowy
Tytuł czasopismaSOCIETAS/COMMUNITAS
Mediumpublikacja drukowana
TomI
Zeszyt
Rok wydania2006
Od strony291
Do strony296
Numer publikacji
Język publikacjiPolski
Język etniczny badanej kultury
Zasięgkrajowy
Rok sprawozdawczy2006

Lista autorów
  
 1. Bartłomiej Walczak, Studia dzienne - doktoranckie ISNS [Współautor]
 2. Barbara Lewenstein, Katedra Socjologii Moralności i Aksjologii Ogólnej [Redaktor]