Joanna Golonka, Werbung und Werte. Mittel ihrer Versprachlichung im Deutschen und Polnischen. VS Verlag für Sozialwissenschaften: Wiesbaden 2009, 456 s.

Dane publikacji
  
Typ publikacjiPublikacja w czasopi¶mie
Rodzaj publikacjiRecenzja
Tytuł publikacjiJoanna Golonka, Werbung und Werte. Mittel ihrer Versprachlichung im Deutschen und Polnischen. VS Verlag für Sozialwissenschaften: Wiesbaden 2009, 456 s.
Adres internetowy
Tytuł czasopismaLINGWISTYKA STOSOWANA
Mediumpublikacja drukowana
Tom
Zeszyt2
Rok wydania2010
Od strony271
Do strony274
Numer publikacji
Język publikacjiPolski
Język etniczny badanej kultury
Zasięgkrajowy
Rok sprawozdawczy2010

Lista autorów
  
 1. Sambor Grucza, Instytut Kulturologii i Lingwistyki Antropocentrycznej [Współautor]