Group-Value Ambiguity: Understanding the Effects of Academic Feedback on Minority Students' Self-Esteem

Dane publikacji
  
Typ publikacjiPublikacja w czasopi¶mie
Rodzaj publikacjiArtykuł
Tytuł publikacjiGroup-Value Ambiguity: Understanding the Effects of Academic Feedback on Minority Students' Self-Esteem
Adres internetowy
Tytuł czasopisma
Mediumpublikacja drukowana
Tom1
Zeszyt2
Rok wydania2010
Od strony127
Do strony135
Numer publikacji
Język publikacjiAngielski
Język etniczny badanej kulturyAngielski
Zasięgmiędzynarodowy
Rok sprawozdawczy2010

Lista autorów
  
 1. Rodolfo Mendoza-Denton, Jednostka zewnetrzna; University of California-Berkeley [Współautor]
 2. Michelle Goldman-Flythe, Jednostka zewnetrzna; University of California-Berkeley [Współautor]
 3. Janina Pietrzak, Katedra Psychologii Społecznej [Współautor]
 4. Geraldine Downey, Jednostka zewnetrzna; Columbia University [Współautor]
 5. Mario Aceves, Jednostka zewnetrzna; University of California-Berkeley [Współautor]