Group-Value Ambiguity: Understanding the Effects of Academic Feedback on Minority Students' Self-Esteem
Dane publikacji
Typ publikacji
Publikacja w czasopi¶mie
Rodzaj publikacji
Artykuł
Tytuł publikacji
Group-Value Ambiguity: Understanding the Effects of Academic Feedback on Minority Students' Self-Esteem
Adres internetowy
Tytuł czasopisma
Medium
publikacja drukowana
Tom
1
Zeszyt
2
Rok wydania
2010
Od strony
127
Do strony
135
Numer publikacji
Język publikacji
Angielski
Język etniczny badanej kultury
Angielski
Zasięg
międzynarodowy
Rok sprawozdawczy
2010
Lista autorów
1.
Rodolfo Mendoza-Denton,
Jednostka zewnetrzna; University of California-Berkeley
[
Współautor
]
2.
Michelle Goldman-Flythe,
Jednostka zewnetrzna; University of California-Berkeley
[
Współautor
]
3.
Janina Pietrzak
,
Katedra Psychologii Społecznej
[
Współautor
]
4.
Geraldine Downey,
Jednostka zewnetrzna; Columbia University
[
Współautor
]
5.
Mario Aceves,
Jednostka zewnetrzna; University of California-Berkeley
[
Współautor
]