Wyniki wyszukiwania

Parametry zapytania
  
Jednostka:Zakład Psychologii Uczenia się i Pamięci

                

Publikacja w czasopiśmie

1. Assimilation and contrast effects in suboptimal affective priming paradigm  [ LINK ]
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY Tom 5 Nr 498 r. 2014, str. doi: 10.3389/fpsyg.2014.00498 / 1-3 (Artykuł)
Dorota Kobylińska, Dorota Karwowska
2. Exploring the effects of suboptimal affective priming: enhancement and minimization  [ LINK ]
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY Tom 5 Nr 499 r. 2014, str. doi: 10.3389/fpsyg.2014.00499 / 1-3 (Artykuł)
Dorota Karwowska, Dorota Kobylińska
3. Memories evoked by odors stimulating the olfactory nerve versus odors stimulating both the olfactory and trigeminal nerves: possible qualitative differences?
PERCEPTUAL AND MOTOR SKILLS Tom 117 Nr 1 r. 2013, str. 248-256 (Artykuł)
Ewa Czerniawska, Elżbieta Zegardło, Jerzy Wojciechowski
4. Zeznania świadków: na ile można im ufać?
IN GREMIO Tom 84 Nr 5 r. 2013, str. 4-7 (Artykuł)
Ewa Czerniawska (Autor oryginału)
5. Znaczenie dyspozycyjności pamięci w uczeniu się, myśleniu i działaniu  [ LINK ]
RUCH PEDAGOGICZNY Tom LXXXIV Nr 2 r. 2013, str. ISSN 0483-4992 / 5-17 (Artykuł)
Andrzej Hankała
6. Czy psychologia powinna mieć węch w nosie?
CHOWANNA Tom Specjalny r. 2012, str. 89-107 (Artykuł)
Ewa Czerniawska (Autor oryginału)
7. Nauka przez całe życie
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Tom 35 Nr 3 r. 2012, str. 29-35 (Artykuł)
Maria Ledzińska, Ewa Czerniawska
8. Uczeń na pierwszym miejscu
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Tom 34 Nr 2 r. 2012, str. 100-106 (Artykuł)
Maria Ledzińska, Ewa Czerniawska
9. Zalecenia w kwestii uczenia
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Tom 33 Nr 1 r. 2012, str. 76-82 (Artykuł)
Maria Ledzińska, Ewa Czerniawska
10. Jak psychologia rozumie uczenie się
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Tom 32 Nr 4 r. 2011, str. 76-83 (Artykuł)
Maria Ledzińska, Ewa Czerniawska
11. Krytyczne myślenie przede wszystkim
ROCZNIKI PSYCHOLOGICZNE Tom 14 Nr 2 r. 2011, str. 43-47 (Artykuł)
Ewa Czerniawska (Autor oryginału)
12. Kwestionariusz Niechcianych Myśli: próba stworzenia narzędzia badającego skłonność do doświadczania intruzji w populacji zdrowej oraz jego weryfikacja empiryczna
PRZEGLĄD PSYCHOLOGICZNY Tom 54 Nr 3 r. 2011, str. 221-239 (Artykuł)
Agata Kudlik, Ewa Czerniawska
13. Wpływ myśli intruzyjnych na funkcjonowanie poznawcze u osób nieprzejawiających zaburzeń psychicznych
PSYCHOLOGIA JAKOŚCI ŻYCIA Tom 10 Nr 2 r. 2011, str. 159-172 (Artykuł)
Agata Kudlik, Ewa Czerniawska
14. Edukacja muzyczna a style uczenia się
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Tom LV Nr 1 (215) r. 2010, str. 35-59 (Artykuł)
Ewa Czerniawska (Autor oryginału)
15. Gdy do uszu płynie Amadeusz...
CHARAKTERY Nr 9 r. 2010, str. 58-61 (Artykuł)
Ewa Czerniawska (Autor oryginału)
16. O korzyściach z edukacji muzycznej płynących
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Nr 4 r. 2009, str. 133-140 (Artykuł)
Ewa Czerniawska (Autor oryginału)
17. Wpływ muzyki na odbiór upływu czasu u młodzieży
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA Tom 14 Nr 3 r. 2009, str. 53-64 (Artykuł)
Anna Kraśkiewicz, Ewa Czerniawska
18. "Wielka piątka" a aktywność strategiczna i osiągnięcia w uczeniu się uczniów gimnazjum i liceum
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA Tom 13 Nr 2 r. 2008, str. 71-84 (Artykuł)
Ewa Czerniawska (Autor oryginału)
19. I wszystko zapamiętasz?
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Nr 3 (19) r. 2008, str. 111-116 (Artykuł)
Ewa Czerniawska (Autor oryginału)
20. Pamięć skrojona na miarę
CHARAKTERY Nr 2 r. 2008, str. 61-63 (Artykuł)
Ewa Czerniawska (Autor oryginału)
21. Wpływ lęku na procesy pamięciowe z uwzględnieniem pośredniczącej roli muzyki
RUCH PEDAGOGICZNY Tom 67 Nr 5-6 r. 2008, str. 19-40 (Artykuł)
Agata Kudlik, Ewa Czerniawska
22. Wpływ muzyki na efektywność procesów pamięciowych
RUCH PEDAGOGICZNY Tom 67 Nr 1-2 r. 2008, str. 35-47 (Artykuł)
Ewa Czerniawska (Autor oryginału)
23. Wywęszona przeszłość
CHARAKTERY Nr 12 (143) r. 2008, str. 50-54 (Artykuł)
Ewa Czerniawska, Joanna Czerniawska-Far
24. Efekt Mozarta czy interferencja retroaktywna? Wpływ poprzedzającej muzyki instrumentalnej i wokalnej na efekty odtwarzania
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA Tom 12 Nr 4 r. 2007, str. 19-28 (Artykuł)
Piotr Domański, Ewa Czerniawska
25. Jaki uczeń, takie osiągnięcia?
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Tom 15 Nr 3 r. 2007, str. 69-76 (Artykuł)
Ewa Czerniawska, Bogdan Zawadzki

>>> Następne >>>