| ||
1. | Assimilation and contrast effects in suboptimal affective priming paradigm
[ LINK ]
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY Tom 5 Nr 498 r. 2014, str. doi: 10.3389/fpsyg.2014.00498 / 1-3 (Artykuł) Dorota Kobylińska, Dorota Karwowska | |
2. | Exploring the effects of suboptimal affective priming: enhancement and minimization
[ LINK ]
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY Tom 5 Nr 499 r. 2014, str. doi: 10.3389/fpsyg.2014.00499 / 1-3 (Artykuł) Dorota Karwowska, Dorota Kobylińska | |
3. | Memories evoked by odors stimulating the olfactory nerve versus odors stimulating both the olfactory and trigeminal nerves: possible qualitative differences?
PERCEPTUAL AND MOTOR SKILLS Tom 117 Nr 1 r. 2013, str. 248-256 (Artykuł) Ewa Czerniawska, Elżbieta Zegardło, Jerzy Wojciechowski | |
4. | Zeznania świadków: na ile można im ufać?
IN GREMIO Tom 84 Nr 5 r. 2013, str. 4-7 (Artykuł) Ewa Czerniawska (Autor oryginału) | |
5. | Znaczenie dyspozycyjności pamięci w uczeniu się, myśleniu i działaniu
[ LINK ]
RUCH PEDAGOGICZNY Tom LXXXIV Nr 2 r. 2013, str. ISSN 0483-4992 / 5-17 (Artykuł) Andrzej Hankała | |
6. | Czy psychologia powinna mieć węch w nosie?
CHOWANNA Tom Specjalny r. 2012, str. 89-107 (Artykuł) Ewa Czerniawska (Autor oryginału) | |
7. | Nauka przez całe życie
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Tom 35 Nr 3 r. 2012, str. 29-35 (Artykuł) Maria Ledzińska, Ewa Czerniawska | |
8. | Uczeń na pierwszym miejscu
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Tom 34 Nr 2 r. 2012, str. 100-106 (Artykuł) Maria Ledzińska, Ewa Czerniawska | |
9. | Zalecenia w kwestii uczenia
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Tom 33 Nr 1 r. 2012, str. 76-82 (Artykuł) Maria Ledzińska, Ewa Czerniawska | |
10. | Jak psychologia rozumie uczenie się
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Tom 32 Nr 4 r. 2011, str. 76-83 (Artykuł) Maria Ledzińska, Ewa Czerniawska | |
11. | Krytyczne myślenie przede wszystkim
ROCZNIKI PSYCHOLOGICZNE Tom 14 Nr 2 r. 2011, str. 43-47 (Artykuł) Ewa Czerniawska (Autor oryginału) | |
12. | Kwestionariusz Niechcianych Myśli: próba stworzenia narzędzia badającego skłonność do doświadczania intruzji w populacji zdrowej oraz jego weryfikacja empiryczna
PRZEGLĄD PSYCHOLOGICZNY Tom 54 Nr 3 r. 2011, str. 221-239 (Artykuł) Agata Kudlik, Ewa Czerniawska | |
13. | Wpływ myśli intruzyjnych na funkcjonowanie poznawcze u osób nieprzejawiających zaburzeń psychicznych
PSYCHOLOGIA JAKOŚCI ŻYCIA Tom 10 Nr 2 r. 2011, str. 159-172 (Artykuł) Agata Kudlik, Ewa Czerniawska | |
14. | Edukacja muzyczna a style uczenia się
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Tom LV Nr 1 (215) r. 2010, str. 35-59 (Artykuł) Ewa Czerniawska (Autor oryginału) | |
15. | Gdy do uszu płynie Amadeusz...
CHARAKTERY Nr 9 r. 2010, str. 58-61 (Artykuł) Ewa Czerniawska (Autor oryginału) | |
16. | O korzyściach z edukacji muzycznej płynących
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Nr 4 r. 2009, str. 133-140 (Artykuł) Ewa Czerniawska (Autor oryginału) | |
17. | Wpływ muzyki na odbiór upływu czasu u młodzieży
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA Tom 14 Nr 3 r. 2009, str. 53-64 (Artykuł) Anna Kraśkiewicz, Ewa Czerniawska | |
18. | "Wielka piątka" a aktywność strategiczna i osiągnięcia w uczeniu się uczniów gimnazjum i liceum
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA Tom 13 Nr 2 r. 2008, str. 71-84 (Artykuł) Ewa Czerniawska (Autor oryginału) | |
19. | I wszystko zapamiętasz?
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Nr 3 (19) r. 2008, str. 111-116 (Artykuł) Ewa Czerniawska (Autor oryginału) | |
20. | Pamięć skrojona na miarę
CHARAKTERY Nr 2 r. 2008, str. 61-63 (Artykuł) Ewa Czerniawska (Autor oryginału) | |
21. | Wpływ lęku na procesy pamięciowe z uwzględnieniem pośredniczącej roli muzyki
RUCH PEDAGOGICZNY Tom 67 Nr 5-6 r. 2008, str. 19-40 (Artykuł) Agata Kudlik, Ewa Czerniawska | |
22. | Wpływ muzyki na efektywność procesów pamięciowych
RUCH PEDAGOGICZNY Tom 67 Nr 1-2 r. 2008, str. 35-47 (Artykuł) Ewa Czerniawska (Autor oryginału) | |
23. | Wywęszona przeszłość
CHARAKTERY Nr 12 (143) r. 2008, str. 50-54 (Artykuł) Ewa Czerniawska, Joanna Czerniawska-Far | |
24. | Efekt Mozarta czy interferencja retroaktywna? Wpływ poprzedzającej muzyki instrumentalnej i wokalnej na efekty odtwarzania
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA Tom 12 Nr 4 r. 2007, str. 19-28 (Artykuł) Piotr Domański, Ewa Czerniawska | |
25. | Jaki uczeń, takie osiągnięcia?
PSYCHOLOGIA W SZKOLE Tom 15 Nr 3 r. 2007, str. 69-76 (Artykuł) Ewa Czerniawska, Bogdan Zawadzki |