| ||
1. | Gotowość dzieci i gotowość szkoły do uczenia się. Rozważania wokół problematyki diagnozowania jakości wczesnej edukacji
RUCH PEDAGOGICZNY Tom LXXXV Nr 2 r. 2014, str. 0483-4992 / 111-122 (Artykuł) Małgorzata Żytko | |
2. | Pakiet edukacyjny 'Gramy w piktogramy' - pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej
PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI Tom X Nr 1 (24) r. 2014, str. 1734-1582 / 48-58 (Artykuł) Mirosław Dąbrowski, Małgorzata Żytko | |
3. | Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT) : pedagogiczny eksperyment z 'politycznymi konsekwencjami'
TERAŹNIEJSZOŚĆ - CZŁOWIEK - EDUKACJA Nr 4 (64) r. 2013, str. 1505-8808 / 101-116 (Artykuł) Małgorzata Żytko | |
4. | Styl życia a kompetencje emisyjne głosu studentek wychowania fizycznego i edukacji wczesnoszkolnej
ROZPRAWY NAUKOWE AWF WE WROCŁAWIU Tom 43 r. 2013, str. 0239-4375 / 12-21 (Artykuł) Marta Radwańska | |
5. | Wczesne wprowadzanie dziecka w świat pisma - perspektywa wciąż zaniedbana
PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI Tom 1 (20) r. 2013, str. 1734-1582 / 40-46 (Artykuł) Krystyna Lubomirska | |
6. | Dzieci do 3 roku życia - opieka czy edukacja? Analiza z perspektywy rozwiązań europejskich
PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI Tom VIII Nr 4 r. 2012, str. 21-28 (Artykuł) Małgorzata Żytko | |
7. | Egzamin gimnazjalny a podstawa programowa, czyli czego egzamin nie sprawdza
[ LINK ]
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Nr 1 r. 2012, str. 34-41 (Artykuł) Magdalena Szpotowicz | |
8. | Elementy profilaktyki muzycznej w pracy pedagogicznej.2
WYCHOWANIE MUZYCZNE Tom 2 r. 2012, str. 32-41 (Artykuł) Romualda Terenc-Pawliczak | |
9. | Researching Oral Production Skills of Young Learners
CEPS JOURNAL - CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL Tom 2 r. 2012, str. 1855-9719 / 141-165 (Artykuł) Magdalena Szpotowicz | |
10. | Aktywność pisarska w szkole - o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacji
STUDIA PEDAGOGICZNE UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZEGO JANA KOCHANOWSKIEGO Tom 20 r. 2011, str. 1-1 (Artykuł) Małgorzata Żytko | |
11. | Edukacja językowa na pierwszym etapie kształcenia - szansa wykorzystana czy stracona ? Część pierwsza
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Nr 1 r. 2011, str. 197-224 (Artykuł) Małgorzata Żytko | |
12. | Efektywna nauka języka obcego
BLIŻEJ PRZEDSZKOLA: WYCHOWANIE I EDUKACJA Nr 6 r. 2011, str. 40-42 (Artykuł) Ewa Suchecka | |
13. | Elementy profilaktyki muzycznej w pracy pedagogicznej.Cz.1
WYCHOWANIE MUZYCZNE Nr 4 r. 2011, str. 35-42 (Artykuł) Romualda Terenc-Pawliczak | |
14. | Metoda projektów w pracy z dzieckiem społecznie biernym
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Nr 1 r. 2011, str. 155-174 (Artykuł) Krystyna Lubomirska | |
15. | Nie zatrzymujmy się , idźmy dalej - wolny rynek i demokracja w przedszkolu
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Nr 1 r. 2011, str. 105-120 (Artykuł) Małgorzata Karwowska-Struczyk | |
16. | Out of our minds/ Ken Robinson
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Nr 1 r. 2011, str. 289-294 (Recenzja) Ewa Suchecka | |
17. | Reggio Emilia - pożądana filozofia i praktyka dla edukacji przedszkolnej
PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI Tom 2 Nr 14 r. 2011, str. 48-72 (Artykuł) Małgorzata Karwowska-Struczyk | |
18. | Uczymy schematów
GŁOS NAUCZYCIELSKI Nr 26 r. 2011, str. 4-5 (Artykuł) Małgorzata Żytko, Mirosław Dąbrowski, Anna Pregler | |
19. | Uwierz w dziecko
GŁOS NAUCZYCIELSKI Nr 40 r. 2011, str. 5-5 (Artykuł) Małgorzata Żytko, Piotr Skura (Inny) | |
20. | Wstęp
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Nr 1 r. 2011, str. 5-10 (Inne) Małgorzata Karwowska-Struczyk | |
21. | Wszystkie dzieci są zdolne. Koncepcja inteligencji wielorakich Howarda Gardnera w kształceniu językowym
PRZED SZKOŁĄ – PORADNIK DYREKTORA PRZEDSZKOLA Tom 1 r. 2011, str. 8-11 (Artykuł) Ewa Suchecka | |
22. | Wyzwania związane z ocenianiem umiejętności językowych dziecka
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Tom 4 r. 2011, str. 34-47 (Artykuł) Magdalena Szpotowicz | |
23. | Edukacja przedszkolna w Finlandii
WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU Nr 5 r. 2010, str. 32-36 (Artykuł) Krystyna Lubomirska | |
24. | Metoda projektów a zachowania dzieci biernych
WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU Nr 10 r. 2010, str. 4-9 (Artykuł) Krystyna Lubomirska | |
25. | Neurolingwistyczne Programowanie czyli jak wykorzystać potencjalne możliwości ludzkiego umysłu w klasie szkolnej
MERITUM. MAZOWIECKI KWARTALNIK EDUKACYJNY Nr 3 r. 2010, str. 22-27 (Artykuł) Ewa Suchecka |