Wyniki wyszukiwania

Parametry zapytania
  
Jednostka:Katedra Edukacji Początkowej

                

Publikacja w czasopiśmie

1. Gotowość dzieci i gotowość szkoły do uczenia się. Rozważania wokół problematyki diagnozowania jakości wczesnej edukacji
RUCH PEDAGOGICZNY Tom LXXXV Nr 2 r. 2014, str. 0483-4992 / 111-122 (Artykuł)
Małgorzata Żytko
2. Pakiet edukacyjny 'Gramy w piktogramy' - pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej
PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI Tom X Nr 1 (24) r. 2014, str. 1734-1582 / 48-58 (Artykuł)
Mirosław Dąbrowski, Małgorzata Żytko
3. Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT) : pedagogiczny eksperyment z 'politycznymi konsekwencjami'
TERAŹNIEJSZOŚĆ - CZŁOWIEK - EDUKACJA Nr 4 (64) r. 2013, str. 1505-8808 / 101-116 (Artykuł)
Małgorzata Żytko
4. Styl życia a kompetencje emisyjne głosu studentek wychowania fizycznego i edukacji wczesnoszkolnej
ROZPRAWY NAUKOWE AWF WE WROCŁAWIU Tom 43 r. 2013, str. 0239-4375 / 12-21 (Artykuł)
Marta Radwańska
5. Wczesne wprowadzanie dziecka w świat pisma - perspektywa wciąż zaniedbana
PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI Tom 1 (20) r. 2013, str. 1734-1582 / 40-46 (Artykuł)
Krystyna Lubomirska
6. Dzieci do 3 roku życia - opieka czy edukacja? Analiza z perspektywy rozwiązań europejskich
PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI Tom VIII Nr 4 r. 2012, str. 21-28 (Artykuł)
Małgorzata Żytko
7. Egzamin gimnazjalny a podstawa programowa, czyli czego egzamin nie sprawdza  [ LINK ]
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Nr 1 r. 2012, str. 34-41 (Artykuł)
Magdalena Szpotowicz
8. Elementy profilaktyki muzycznej w pracy pedagogicznej.2
WYCHOWANIE MUZYCZNE Tom 2 r. 2012, str. 32-41 (Artykuł)
Romualda Terenc-Pawliczak
9. Researching Oral Production Skills of Young Learners
CEPS JOURNAL - CENTER FOR EDUCATIONAL POLICY STUDIES JOURNAL Tom 2 r. 2012, str. 1855-9719 / 141-165 (Artykuł)
Magdalena Szpotowicz
10. Aktywność pisarska w szkole - o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacji
STUDIA PEDAGOGICZNE UNIWERSYTETU HUMANISTYCZNO-PRZYRODNICZEGO JANA KOCHANOWSKIEGO Tom 20 r. 2011, str. 1-1 (Artykuł)
Małgorzata Żytko
11. Edukacja językowa na pierwszym etapie kształcenia - szansa wykorzystana czy stracona ? Część pierwsza
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Nr 1 r. 2011, str. 197-224 (Artykuł)
Małgorzata Żytko
12. Efektywna nauka języka obcego
BLIŻEJ PRZEDSZKOLA: WYCHOWANIE I EDUKACJA Nr 6 r. 2011, str. 40-42 (Artykuł)
Ewa Suchecka
13. Elementy profilaktyki muzycznej w pracy pedagogicznej.Cz.1
WYCHOWANIE MUZYCZNE Nr 4 r. 2011, str. 35-42 (Artykuł)
Romualda Terenc-Pawliczak
14. Metoda projektów w pracy z dzieckiem społecznie biernym
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Nr 1 r. 2011, str. 155-174 (Artykuł)
Krystyna Lubomirska
15. Nie zatrzymujmy się , idźmy dalej - wolny rynek i demokracja w przedszkolu
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Nr 1 r. 2011, str. 105-120 (Artykuł)
Małgorzata Karwowska-Struczyk
16. Out of our minds/ Ken Robinson
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Nr 1 r. 2011, str. 289-294 (Recenzja)
Ewa Suchecka
17. Reggio Emilia - pożądana filozofia i praktyka dla edukacji przedszkolnej
PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI Tom 2 Nr 14 r. 2011, str. 48-72 (Artykuł)
Małgorzata Karwowska-Struczyk
18. Uczymy schematów
GŁOS NAUCZYCIELSKI Nr 26 r. 2011, str. 4-5 (Artykuł)
Małgorzata Żytko, Mirosław Dąbrowski, Anna Pregler
19. Uwierz w dziecko
GŁOS NAUCZYCIELSKI Nr 40 r. 2011, str. 5-5 (Artykuł)
Małgorzata Żytko, Piotr Skura (Inny)
20. Wstęp
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Nr 1 r. 2011, str. 5-10 (Inne)
Małgorzata Karwowska-Struczyk
21. Wszystkie dzieci są zdolne. Koncepcja inteligencji wielorakich Howarda Gardnera w kształceniu językowym
PRZED SZKOŁĄ – PORADNIK DYREKTORA PRZEDSZKOLA Tom 1 r. 2011, str. 8-11 (Artykuł)
Ewa Suchecka
22. Wyzwania związane z ocenianiem umiejętności językowych dziecka
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Tom 4 r. 2011, str. 34-47 (Artykuł)
Magdalena Szpotowicz
23. Edukacja przedszkolna w Finlandii
WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU Nr 5 r. 2010, str. 32-36 (Artykuł)
Krystyna Lubomirska
24. Metoda projektów a zachowania dzieci biernych
WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU Nr 10 r. 2010, str. 4-9 (Artykuł)
Krystyna Lubomirska
25. Neurolingwistyczne Programowanie czyli jak wykorzystać potencjalne możliwości ludzkiego umysłu w klasie szkolnej
MERITUM. MAZOWIECKI KWARTALNIK EDUKACYJNY Nr 3 r. 2010, str. 22-27 (Artykuł)
Ewa Suchecka

>>> Następne >>>