Wyniki wyszukiwania

Parametry zapytania
  
Jednostka:Zakład Powszechnej Historii Muzyki

                

Publikacja w czasopiśmie

1. "La Nitteti" von Pietro Metastasio und Johann Adolf Hasse: zwischen Wien (1754), Venedig (1758) und Warschau (1759)
MUSICOLOGICA BRUNENSIA Nr XLII r. 2013, str. 195-212 (Artykuł)
Alina Żórawska-Witkowska
2. “[…] al Sarmato valor cantando il viva” – libreciści włoscy ku chwale Jana III Sobieskiego, zwycięzcy spod Wiednia (1683),
BAROK. HISTORIA. LITERATURA. SZTUKA. Tom 2 r. 2013, str. 151-164 (Artykuł)
Anna Ryszka-Komarnicka
3. From the reprise overture to Liszt’s B minor Sonata. Romantic creations in an eighteenth-century formal ‘corset’?,
INTERDISCIPLINARY STUDIES IN MUSICOLOGY Nr 12 r. 2013, str. 23-36 (Artykuł)
Anna Ryszka-Komarnicka
4. Polish Oratorios by Canon Wacław Sierakowski as Testimony to the Reception of the Metastasian Oratorio Libretto in Kraków at the End of the Eighteenth Century
MUSICOLOGICA BRUNENSIA Nr XLII r. 2013, str. 195-212 (Artykuł)
Anna Ryszka-Komarnicka
5. Die Karriere von Domenico Annibali und seine Händelschen Opernrollen
HAENDEL-JAHRBUCH Nr 58 r. 2012, str. 57-71 (Artykuł)
Alina Żórawska-Witkowska
6. Über die polnischen Elemente im dramma per musica ‘Ottone, re di Germania’
HAENDEL-JAHRBUCH Nr 57 r. 2011, str. 49-76 (Artykuł)
Alina Żórawska-Witkowska
7. Fortepianista i kompozytor Ferdinand Quentin Dulcken w Warszawie (ca 1851-1863)
POLSKI ROCZNIK MUZYKOLOGICZNY r. 2010, str. 91-113 (Artykuł)
Anna Ryszka-Komarnicka
8. Tomasz Jasiński, Polska Barokowa Retoryka Muzyczna
BAROK Tom XVI Nr 1 (31) r. 2009, str. 294-299 (Recenzja)
Alina Żórawska-Witkowska
9. Danuta Szlagowska, Repertuar muzyczny z siedemnastowiecznych rękopisów gdańskich
BAROK Nr XV/2 r. 2008, str. 186-190 (Recenzja)
Alina Żórawska-Witkowska
10. Włoski typ formy sonatowej na przykładzie sonat fortepianowych Wolfganga Amadeusza Mozarta
RES FACTA NOVA Nr 10 (19) r. 2008, str. 165-174 (Artykuł)
Anna Ryszka-Komarnicka, Krzysztof Komarnicki
11. Bach and the Story of an `Aria Tempo de Polonaise` for Joachim Friedrich Flemming
BACH Tom 38 Nr 2 r. 2007, str. 64-98 (Artykuł)
Szymon Paczkowski
12. 'Diario di Roma' Francesca Valesia. Muzyka w Rzymie w latach 1700-1711
BAROK Tom XIII/2 Nr (26) r. 2006, str. 17-38 (Artykuł)
Aneta Markuszewska
13. Bożena Mamontowicz-Łojek, Tancerze króla Stanisława Augusta 1774-1798. Początki polskiego baletu, Warszawa 2005
WIEK OŚWIECENIA Tom 22 r. 2006, str. 318-325 (Recenzja)
Alina Żórawska-Witkowska
14. Les personnages de monarques dans les operas polonais: 'Hedwige, reine de Pologne' de Karol Kurpiński (1814) et 'Le roi Łokietek ou les Vislanes' de Józef Elsner (1818)
THEATRE ET DRAME MUSICAL Nr 7-8 r. 2006, str. 127-149 (Artykuł)
Alina Żórawska-Witkowska
15. Między amor sacro i amor profano: dwie wersje oratorium 'La Betulia liberata' Pasquale Anfossiego w świetle barokowej tradycji trionfi di Giuditta
BAROK Tom XIII/1 Nr (25) r. 2006, str. 187-206 (Artykuł)
Anna Ryszka-Komarnicka
16. On the Problems of Parody in the 'Et resurrexit' from the Mass in B minor by Johann Sebastian Bach
BACH Nr 2 r. 2006, str. 1-44 (Artykuł)
Szymon Paczkowski
17. Głos utracony - kastrat jako fenomen fizjologiczny, artystyczny, kulturowy
BAROK Tom XII Nr 1 (23) r. 2005, str. 75-109 (Artykuł)
Alina Żórawska-Witkowska
18. Historia w operze, czyli postacie władców w operach `Jadwiga, królowa polska` (1814) oraz `Król Łokietek` (1818)
MUZYKA Tom L Nr 3 r. 2005, str. 57-88 (Artykuł)
Alina Żórawska-Witkowska
19. Koenigliche Archivalien als Gegenstand musikwissenschaftlicher Forschungen
FONTES ARTIS MUSICAE r. 2005, str. 193-203 (Artykuł)
Alina Żórawska-Witkowska
20. Królowa Maria Kazimiera i oratorium włoskie - epizod warszawski
PRZEGLĄD MUZYKOLOGICZNY Tom 5 r. 2005, str. 45-55 (Artykuł)
Anna Ryszka-Komarnicka
21. Motet `Singet dem Herrn ein neues Lied` BWV 225 Johanna Sebastiana Bacha - styl, forma i znaczenie
MUZYKA Tom L Nr 2 r. 2005, str. 17-43 (Artykuł)
Szymon Paczkowski
22. Z repertuaru prywatnego teatru królowej Marysieńki w rzymskim Palazzp Zucchari: `Tolomeo et Alessandro` Domenica Scarlattiego
MUZYKA Tom L Nr 3 r. 2005, str. 29-55 (Artykuł)
Aneta Markuszewska
23. `My Ladye Booke` (1591) Williama Byrda. Historia, styl, forma oraz wykonawcze aspekty zbioru
PRZEGLĄD MUZYKOLOGICZNY Tom 5 r. 2005, str. 17-43 (Artykuł)
Aneta Markuszewska
24. Zespół comici italiani na dworze Augusta III
POLSKI ROCZNIK MUZYKOLOGICZNY Tom 3 r. 2004, str. 47-77 (Artykuł)
Alina Żórawska-Witkowska
25. Życie muzyczne Warszawy XVI-XVIII wieku. Stan i potrzeby badań
ROCZNIK WARSZAWSKI Tom 32 r. 2004, str. 129-138 (Artykuł)
Alina Żórawska-Witkowska

>>> Następne >>>