| ||
26. | Ideologiczne oblicza szkół społecznych
EDUKACJA I DIALOG Nr 7 r. 1997, str. 37-46 (Artykuł) Roman Dolata, Elżbieta Putkiewicz, Anna Zielińska | |
27. | Cechy nauczyciela i środowiska szkolnego a nasilenie dyskryminacji ze względu na płeć i pochodzenie społeczne.
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Tom 2 r. 1996, str. 131-146 (Artykuł) Roman Dolata, Barbara Murawska | |
28. | Die gesellschaftlichen Schulen in Polen in Urteil der Lehrer
BILDUNG UND ERZIEHUNG Nr 1 r. 1996, str. 5-56 (Artykuł) Roman Dolata, Barbara Murawska, Małgorzata Żytko, Elżbieta Putkiewicz | |
29. | Ideologiczne różnicowanie się polskich szkół.
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Tom 1 r. 1996, str. 85-109 (Artykuł) Roman Dolata, Elżbieta Putkiewicz, Anna Zielińska | |
30. | Preferencje polityczne a opinie o szkołach społecznych polskich nauczycieli
DZIECKO I EDUKACJA Nr 5 r. 1995, str. 89-96 (Artykuł) Elżbieta Putkiewicz, Roman Dolata, Barbara Murawska, Małgorzata Żytko | |
31. | Skład społeczny zbiorowości szkolnych a struktury atrakcyjności interpersonalnej
STUDIA SOCJOLOGICZNE Nr 1-2 r. 1992, str. 1-1 (Artykuł) Roman Dolata | |
32. | Krytyczna analiza ;kwestionariusza dla rodziców; Marii Ziemskiej
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Tom 4 r. 1989, str. 69-76 (Artykuł) Roman Dolata, Barbara Murawska, Małgorzata Żytko | |
33. | Eksperymentalne nauczanie dzieci pojęć logicznych.
EDUKACJA Tom 3 r. 1986, str. 91-103 (Artykuł) Roman Dolata, Krzysztof Konarzewski | |
34. | Struktury poznawcze uczniów a wyniki nauczania / Karpiński W. recenzja
KWARTALNIK PEDAGOGICZNY Nr 1 r. 1985, str. 43-46 (Recenzja) Roman Dolata | |
| ||
35. | Diagnoza poziomu osiągnięć szkolnych uczniów klas piątych szkoły podstawowej . Raport opracowany na zlecenie władz miejskich Kwidzyna
, r. 2009 (Inne) Roman Dolata, Barbara Murawska, Elżbieta Putkiewicz | |
36. | Osiągnięcia uczniów kończących szkołę podstawową w roku 2008.Sprawozdanie ze sprawdzianu 2008
Centralna Komisja Egzaminacyjna, r. 2008 (Książka) Roman Dolata (Inny) | |
37. | Szkoła - segregacje - nierówności
[ LINK ]
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, r. 2008 (Książka) Roman Dolata | |
38. | Edukacyjna wartość dodana jako metoda oceny efektywności nauczania
Centralna Komisja Egzaminacyjna, r. 2007 (Książka) Roman Dolata (Redaktor) | |
39. | Osiągnięcia uczniów kończących szkołę podstawową w roku 2007
Centralna Komisja Edukacyjna, r. 2007 (Inne) Roman Dolata (Inny) | |
40. | Wsparcie rozwoju zawodowego a potrzeby nauczycieli w tym zakresie
Instytut Spraw Publicznych, r. 2005 (Książka) Barbara Murawska, Elżbieta Putkiewicz, Roman Dolata | |
41. | Diagnoza poziomu osiągnięć szkolnych uczniów klas pierwszych gimnazjum
, r. 2004 (Inne) Elżbieta Putkiewicz, Barbara Murawska, Roman Dolata | |
42. | Młodzi obywatele. Wyniki międzynarodowych badań młodzieży.
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, r. 2004 (Książka) Krzysztof Koseła (Redaktor), Roman Dolata (Redaktor), Anna Wiłkomirska (Redaktor), Anna Zielińska (Redaktor) | |
43. | Reforma egzaminu maturalnego - oceny i rekomendacje. Raport z badań
Instytut Spraw Punlicznych, r. 2004 (Książka) Roman Dolata, Elżbieta Putkiewicz, Anna Wiłkomirska | |
44. | Diagnoza poziomu osiągnięć szkolnychuczniów klas piątych szkoły podstawowej . Raport opracowany na zlecenie władz miejskich Kwidzyna
, r. 2002 (Inne) Roman Dolata, Barbara Murawska, Elżbieta Putkiewicz | |
45. | Diagnoza poziomu osiągnięć szkolnych uczniów klas piątych szkoły podstawowej . Raport opracowany na zlecenie władz miejskich Kwidzyna
, r. 2001 (Inne) Roman Dolata, Barbara Murawska, Elżbieta Putkiewicz | |
46. | Monitorowanie osiągnięć szkolnych jako metoda wspierania lokalnego środowiska edukacyjnego
Wydawnictwo Akademickie "Żak", r. 2001 (Książka) Roman Dolata, Barbara Murawska, Elżbieta Putkiewicz | |
47. | Reforma oceniania w pierwszym etapie edukacji : idee i praktyka
[ LINK ]
Instytut Spraw Publicznych, r. 2001 (Inne) Roman Dolata | |
48. | Diagnoza osiągnięć szkolnych uczniów klas trzecich szkoły podstawowej w Kwidzynie w roku szkolnym 2000, ekspertyza
, r. 2000 (Inne) Roman Dolata, Barbara Murawska, Elżbieta Putkiewicz | |
49. | Diagnoza różnic w poziomie osiągnięć szkolnych uczniów klas drugich szkoły podstawowej w latach 1998 i 1999,ekspertyza zamówiona przez władze miejskie Kwidzyna
, r. 1999 (Edycja źródeł) Roman Dolata, Barbara Murawska, Elżbieta Putkiewicz | |
50. | Kompetencje kluczowe : szanse , zagrożenia i fakty.Analiza programu innowacyjnego Kreator.Raport ewaluacyjny programu SMART
, r. 1999 (Inne) Roman Dolata, Barbara Łompieś |