Joanna Golonka, Werbung und Werte. Mittel ihrer Versprachlichung im Deutschen und Polnischen. VS Verlag für Sozialwissenschaften, Wiesbaden 2009, 456 S.

Dane publikacji
  
Typ publikacjiPublikacja w czasopi¶mie
Rodzaj publikacjiRecenzja
Tytuł publikacjiJoanna Golonka, Werbung und Werte. Mittel ihrer Versprachlichung im Deutschen und Polnischen. VS Verlag für Sozialwissenschaften, Wiesbaden 2009, 456 S.
Adres internetowy
Tytuł czasopismaSTUDIA NIEMCOZNAWCZE
Mediumpublikacja drukowana
Tom51
Zeszyt
Rok wydania2013
Od strony570
Do strony574
Numer publikacji
Język publikacjiNiemiecki
Język etniczny badanej kulturyNiemiecki
Zasięgmiędzynarodowy
Rok sprawozdawczy2013

Lista autorów
  
 1. Waldemar Czachur, Zakład Językoznawstwa Germańskiego [Autor oryginału]