| ||
1. | Ewald Terhart, Hedda Bennewitz, Matin Rohhland (red.): Handbuch der Forschung zum Lehrerberuf. Wydawnictwo Waxmann, Münster / New York / München / Berlin, 2011, ss. 825
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 52 r. 2013, str. 449-551 (Recenzja) Marta Torenc (Autor oryginału) | |
2. | Otwarci na sukces – alternatywne formy pracy w dydaktyce języków obcych
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Tom 4 r. 2013, str. 123-131 (Artykuł) Beata Karpeta-Peć (Autor oryginału) | |
3. | Projekt filmowy a kształtowanie kompetencji międzykulturowej (na przykładzie projektu ze studentami germanistyki)
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 51 r. 2013, str. 475-487 (Artykuł) Marta Torenc (Autor oryginału) | |
4. | Das 40. Jubiläum des Bestehens der Abteilung für Glottodidaktik am Institut für Germanistik der Warschauer Universität
HALLO DEUTSCHLEHRER! ZEITSCHRIFT DES POLNISCHEN DEUTSCHLEHRERVERBANDES Tom 34 r. 2012, str. 4-5 (Sprawozdanie) Anna Jaroszewska, Marta Torenc | |
5. | „Różnorodno¶ć cech± współczesnego ¶wiata”
NEOFILOLOG Tom 36 r. 2011, str. 9-18 (Artykuł konferencyjny) Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału) | |
6. | Ausbildung von Lehrern für Deutsch als Fremdsprache in Polen nach 1990 – Probleme, Herausforderungen und Perspektiven
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 47 r. 2011, str. 499-512 (Artykuł) Ireneusz Gaworski (Autor oryginału) | |
7. | Offene Lernformen im modernen Deutschunterricht
[ LINK ]
HALLO DEUTSCHLEHRER! ZEITSCHRIFT DES POLNISCHEN DEUTSCHLEHRERVERBANDES Tom 33 r. 2011, str. 32-33 (Artykuł) Beata Karpeta-Peć (Autor oryginału) | |
8. | Praca projektowa jako otwarta forma uczenia się i nauczania języków obcych
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Tom 2 r. 2011, str. 22-28 (Artykuł) Beata Karpeta-Peć | |
9. | Protestantismus und seine Textsorten im 16. und 17. Jahrhundert. PFEFFERKORN, OLIVER (2005): Übung der Gott- seligkeit. Die Textsorten Predigt, Andacht und Gebet im deutschen Protestantismus des späten 16. und des 17. Jahrhunderts. Frankfurt am Main u. a.: Peter Lang, 417 S.
TEKST I DYSKURS - TEXT UND DISKURS Tom 4 r. 2011, str. 193-197 (Recenzja) Ireneusz Gaworski (Autor oryginału) | |
10. | Zu den Einsatzmöglichkeiten der Deutsch-polnischen kontrastiven Grammatik im DaF-Unterricht am Beispiel der Wortstellungsregeln
ACTA PHILOLOGICA Tom 40 r. 2011, str. 95-105 (Artykuł) Ireneusz Gaworski (Autor oryginału) | |
11. | Die Textsorte „protestantische Leichenpredigt”. Anmerkungen zu ihrer Bedeutung für die Erforschung des Deutschen der frühen und mittleren Neuzeit.
ACTA PHILOLOGICA Tom 38 r. 2010, str. 103-110 (Artykuł) Ireneusz Gaworski (Autor oryginału) | |
12. | Rolf Thieroff / Petra M. Vogel: Flexion. Universitätsverlag Winter, Heidelberg 2009, 100 S.
STUDIA NIEMCOZNAWCZE r. 2010, str. 526-529 (Recenzja) Ireneusz Gaworski (Autor oryginału) | |
13. | Morphosyntaktische Faktoren der Mittelfeldabfolge von Nominalphrasen als fremdsprachendidaktisches Problem
ACTA PHILOLOGICA Tom 36 r. 2009, str. 176-184 (Artykuł) Ireneusz Gaworski (Autor oryginału) | |
14. | Pragmatische und semantische Bedingungen der Satzgliedstellung im Mittelfeld als fremdsprachendidaktisches Problem
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 41 r. 2009, str. 377-395 (Artykuł) Ireneusz Gaworski (Autor oryginału) | |
15. | Hanna Komorowska (red.), Nauczanie języków obcych. Polska a Europa. Wydawnictwo SWPS. Academica, Warszawa 2007, ss. 238
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 38 r. 2008, str. 564-566 (Recenzja) Marta Torenc (Autor oryginału) | |
16. | ¦wiat mediów elektronicznych- czy zawsze nam przyjazny?
Studia Niemcoznawcze - Studien zur Deutschkunde Tom XXXV r. 2007, str. ISSN 0208-4597 / 431-443 (Artykuł) Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału) | |
17. | Polnische Lehrwerke fuer Deutsch als Fremdsprache - ein geschichtlicher Ueberblick
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom XXIX r. 2005, str. 1-11 (Artykuł) Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału) | |
18. | Fremdsprachendidaktische Konsequenzen unterschiedlicher Interpretationen des Begriffs "Kommunikative Kompetenz" (KK)
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom XXVIII r. 2004, str. 825-832 (Artykuł konferencyjny) Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału) | |
19. | Geschichte der Deutschlehrbuecher in Polen
HALLO DEUTSCHLEHRER! ZEITSCHRIFT DES POLNISCHEN DEUTSCHLEHRERVERBANDES Tom 2004 (20) r. 2004, str. 4-5 (Artykuł) Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału) | |
20. | Intergracja w nauczaniu języków obcych - zarys problematyki
NEOFILOLOG Tom 24 r. 2004, str. 6-14 (Artykuł konferencyjny) Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału) | |
21. | Förderung der Autonomie durch offene Lernformen und Arbeit am Sprachenportfolio.
HALLO DEUTSCHLEHRER! ZEITSCHRIFT DES POLNISCHEN DEUTSCHLEHRERVERBANDES r. 2003, str. 16-17 (Artykuł) Beata Karpeta-Peć (Autor oryginału) | |
22. | Problem integracji w nauczaniu jezyków obcych
EUROPEJCZYCY Tom 5 r. 2003, str. 64-75 (Artykuł konferencyjny) Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału) | |
23. | Paedagogische Aspekte der europaeischen Integration aus polnischer Perspektive
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 23 r. 2002, str. 561-577 (Artykuł) Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału) | |
24. | Alternatywne formy uczenia się a procesy autonomizacji uczniów na lekcjach języka obcego
NEOFILOLOG Nr Nr 20 r. 2001, str. 64-72 (Artykuł konferencyjny) Beata Karpeta-Peć (Autor oryginału) | |
25. | Hochschulausbildung und Germanistikstudium in Polen
Studia Niemcoznawcze - Studien zur Deutschkunde Tom XXI r. 2001, str. 603-616 (Artykuł) Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału) |