Wyniki wyszukiwania

Parametry zapytania
  
Jednostka:Zakład Glottodydaktyki

                

Publikacja w czasopi¶mie

1. Ewald Terhart, Hedda Bennewitz, Matin Rohhland (red.): Handbuch der Forschung zum Lehrerberuf. Wydawnictwo Waxmann, Münster / New York / München / Berlin, 2011, ss. 825
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 52 r. 2013, str. 449-551 (Recenzja)
Marta Torenc (Autor oryginału)
2. Otwarci na sukces – alternatywne formy pracy w dydaktyce języków obcych
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Tom 4 r. 2013, str. 123-131 (Artykuł)
Beata Karpeta-Peć (Autor oryginału)
3. Projekt filmowy a kształtowanie kompetencji międzykulturowej (na przykładzie projektu ze studentami germanistyki)
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 51 r. 2013, str. 475-487 (Artykuł)
Marta Torenc (Autor oryginału)
4. Das 40. Jubiläum des Bestehens der Abteilung für Glottodidaktik am Institut für Germanistik der Warschauer Universität
HALLO DEUTSCHLEHRER! ZEITSCHRIFT DES POLNISCHEN DEUTSCHLEHRERVERBANDES Tom 34 r. 2012, str. 4-5 (Sprawozdanie)
Anna Jaroszewska, Marta Torenc
5. „Różnorodno¶ć cech± współczesnego ¶wiata”
NEOFILOLOG Tom 36 r. 2011, str. 9-18 (Artykuł konferencyjny)
Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału)
6. Ausbildung von Lehrern für Deutsch als Fremdsprache in Polen nach 1990 – Probleme, Herausforderungen und Perspektiven
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 47 r. 2011, str. 499-512 (Artykuł)
Ireneusz Gaworski (Autor oryginału)
7. Offene Lernformen im modernen Deutschunterricht  [ LINK ]
HALLO DEUTSCHLEHRER! ZEITSCHRIFT DES POLNISCHEN DEUTSCHLEHRERVERBANDES Tom 33 r. 2011, str. 32-33 (Artykuł)
Beata Karpeta-Peć (Autor oryginału)
8. Praca projektowa jako otwarta forma uczenia się i nauczania języków obcych
JĘZYKI OBCE W SZKOLE Tom 2 r. 2011, str. 22-28 (Artykuł)
Beata Karpeta-Peć
9. Protestantismus und seine Textsorten im 16. und 17. Jahrhundert. PFEFFERKORN, OLIVER (2005): Übung der Gott- seligkeit. Die Textsorten Predigt, Andacht und Gebet im deutschen Protestantismus des späten 16. und des 17. Jahrhunderts. Frankfurt am Main u. a.: Peter Lang, 417 S.
TEKST I DYSKURS - TEXT UND DISKURS Tom 4 r. 2011, str. 193-197 (Recenzja)
Ireneusz Gaworski (Autor oryginału)
10. Zu den Einsatzmöglichkeiten der Deutsch-polnischen kontrastiven Grammatik im DaF-Unterricht am Beispiel der Wortstellungsregeln
ACTA PHILOLOGICA Tom 40 r. 2011, str. 95-105 (Artykuł)
Ireneusz Gaworski (Autor oryginału)
11. Die Textsorte „protestantische Leichenpredigt”. Anmerkungen zu ihrer Bedeutung für die Erforschung des Deutschen der frühen und mittleren Neuzeit.
ACTA PHILOLOGICA Tom 38 r. 2010, str. 103-110 (Artykuł)
Ireneusz Gaworski (Autor oryginału)
12. Rolf Thieroff / Petra M. Vogel: Flexion. Universitätsverlag Winter, Heidelberg 2009, 100 S.
STUDIA NIEMCOZNAWCZE r. 2010, str. 526-529 (Recenzja)
Ireneusz Gaworski (Autor oryginału)
13. Morphosyntaktische Faktoren der Mittelfeldabfolge von Nominalphrasen als fremdsprachendidaktisches Problem
ACTA PHILOLOGICA Tom 36 r. 2009, str. 176-184 (Artykuł)
Ireneusz Gaworski (Autor oryginału)
14. Pragmatische und semantische Bedingungen der Satzgliedstellung im Mittelfeld als fremdsprachendidaktisches Problem
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 41 r. 2009, str. 377-395 (Artykuł)
Ireneusz Gaworski (Autor oryginału)
15. Hanna Komorowska (red.), Nauczanie języków obcych. Polska a Europa. Wydawnictwo SWPS. Academica, Warszawa 2007, ss. 238
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 38 r. 2008, str. 564-566 (Recenzja)
Marta Torenc (Autor oryginału)
16. ¦wiat mediów elektronicznych- czy zawsze nam przyjazny?
Studia Niemcoznawcze - Studien zur Deutschkunde Tom XXXV r. 2007, str. ISSN 0208-4597 / 431-443 (Artykuł)
Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału)
17. Polnische Lehrwerke fuer Deutsch als Fremdsprache - ein geschichtlicher Ueberblick
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom XXIX r. 2005, str. 1-11 (Artykuł)
Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału)
18. Fremdsprachendidaktische Konsequenzen unterschiedlicher Interpretationen des Begriffs "Kommunikative Kompetenz" (KK)
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom XXVIII r. 2004, str. 825-832 (Artykuł konferencyjny)
Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału)
19. Geschichte der Deutschlehrbuecher in Polen
HALLO DEUTSCHLEHRER! ZEITSCHRIFT DES POLNISCHEN DEUTSCHLEHRERVERBANDES Tom 2004 (20) r. 2004, str. 4-5 (Artykuł)
Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału)
20. Intergracja w nauczaniu języków obcych - zarys problematyki
NEOFILOLOG Tom 24 r. 2004, str. 6-14 (Artykuł konferencyjny)
Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału)
21. Förderung der Autonomie durch offene Lernformen und Arbeit am Sprachenportfolio.
HALLO DEUTSCHLEHRER! ZEITSCHRIFT DES POLNISCHEN DEUTSCHLEHRERVERBANDES r. 2003, str. 16-17 (Artykuł)
Beata Karpeta-Peć (Autor oryginału)
22. Problem integracji w nauczaniu jezyków obcych
EUROPEJCZYCY Tom 5 r. 2003, str. 64-75 (Artykuł konferencyjny)
Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału)
23. Paedagogische Aspekte der europaeischen Integration aus polnischer Perspektive
STUDIA NIEMCOZNAWCZE Tom 23 r. 2002, str. 561-577 (Artykuł)
Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału)
24. Alternatywne formy uczenia się a procesy autonomizacji uczniów na lekcjach języka obcego
NEOFILOLOG Nr Nr 20 r. 2001, str. 64-72 (Artykuł konferencyjny)
Beata Karpeta-Peć (Autor oryginału)
25. Hochschulausbildung und Germanistikstudium in Polen
Studia Niemcoznawcze - Studien zur Deutschkunde Tom XXI r. 2001, str. 603-616 (Artykuł)
Elżbieta Zawadzka-Bartnik (Autor oryginału)

>>> Następne >>>