Dane publikacji |
| |
Typ publikacji | Publikacja w książce |
Rodzaj publikacji | Artykuł konferencyjny |
Tytuł publikacji | Historia bez ideologii? Koncepcja edukacji historycznej International Baccalaureate a postulaty reformatorskie polskiej dydatyki historii |
Adres internetowy | |
Tytuł książki | Władza, sens, działanie. Studia wokół związków ideologii i edukacji |
Tom | |
Od strony | 117 |
Do strony | 136 |
Liczba arkuszy | 20 |
Liczba stron | |
Oznaczenie wydania | |
Miejsce wydania | Wrocław |
Nazwa wydawcy | Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej |
Rok wydania | 2012 |
Tytuł serii | |
Numer w serii | |
Numer publikacji | ISBN 978-83-62302-58-1 |
Język publikacji | Angielski |
Język etniczny badanej kultury | |
Zasięg | krajowy |
Rok sprawozdawczy | 2012 |