Historia bez ideologii? Koncepcja edukacji historycznej International Baccalaureate a postulaty reformatorskie polskiej dydatyki historii

Dane publikacji
  
Typ publikacjiPublikacja w książce
Rodzaj publikacjiArtykuł konferencyjny
Tytuł publikacjiHistoria bez ideologii? Koncepcja edukacji historycznej International Baccalaureate a postulaty reformatorskie polskiej dydatyki historii
Adres internetowy
Tytuł książkiWładza, sens, działanie. Studia wokół związków ideologii i edukacji
Tom
Od strony117
Do strony136
Liczba arkuszy20
Liczba stron
Oznaczenie wydania
Miejsce wydaniaWrocław
Nazwa wydawcyWydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
Rok wydania2012
Tytuł serii
Numer w serii
Numer publikacjiISBN 978-83-62302-58-1
Język publikacjiAngielski
Język etniczny badanej kultury
Zasięgkrajowy
Rok sprawozdawczy2012

Lista autorów
  
 1. Piotr Podemski, Zakład Literaturoznawstwa Interkulturowego [Autor oryginału]