Coining Compounds and Derivations – A Crosslinguistic Elicitation Study of Word-Formation Abilities of Preschool Children and Adults in Polish and English

Dane publikacji
  
Typ publikacjiPublikacja w czasopi¶mie
Rodzaj publikacjiArtykuł
Tytuł publikacjiCoining Compounds and Derivations – A Crosslinguistic Elicitation Study of Word-Formation Abilities of Preschool Children and Adults in Polish and English
Adres internetowyhttp://versita.metapress.com/content/p42v7n5535102q73/?p=e65a9f21755d484f82f499ea901209f0&pi=3
Tytuł czasopismaPOLISH PSYCHOLOGICAL BULLETIN
Mediumpublikacja internetowa
Tom40
Zeszyt4
Rok wydania2009
Od strony21
Do strony37
Numer publikacji
Język publikacjiAngielski
Język etniczny badanej kultury
Zasięgmiędzynarodowy
Rok sprawozdawczy2009

Lista autorów
  
 1. Ewa Haman, Katedra Psychologii Poznawczej [Autor oryginału]
 2. Andrea Zevenbergen, Jednostka zewnetrzna; State University of New York, Fredonia [Autor oryginału]
 3. Melissa Andrus, Jednostka zewnetrzna; State University of New York, Fredonia [Współautor]
 4. Marta Chmielewska, Jednostka zewnetrzna; Wydział Psychologii Uniwersytet Warszawski [Współautor]