| ||
26. | Entre la forma y el sonido. Silbatos de la cultura Nasca
ESTUDIOS LATINOAMERICANOS Tom 26 r. 2006, str. 27-36 (Artykuł) Anna Gruszczyńska-Ziółkowska | |
27. | Entre la forma y el sonido. Silbatos de la cultura Nasca
ESTUDIOS LATINOAMERICANOS Tom 26 r. 2006, str. 27-36 (Artykuł) Anna Gruszczyńska-Ziółkowska | |
28. | Litanie ostrobramskie Stanisława Moniuszki. Perły polskiej muzyki religijnej
[ LINK ]
Nr 3-4 r. 2006, str. 20-21 (Artykuł) Tomasz Baranowski | |
29. | Mr. Kaizer i ja (Kaizers Orchestra)
GLISSANDO. MAGAZYN O MUZYCE WSPÓŁCZESNEJ Nr 9 r. 2006, str. 30-42 (Artykuł) Mariusz Gradowski | |
30. | Twarz Namcapy. O roli muzyki w micie andyjskim
POLSKI ROCZNIK MUZYKOLOGICZNY Tom 5 r. 2006, str. 25-42 (Artykuł) Anna Gruszczyńska-Ziółkowska | |
31. | From Modern Science to Postmodern Art: Ethnomusicology in Transition
SVENSK TIDSKRIFT MUSIKFORSKNING Tom 86 r. 2004, str. 91-101 (Artykuł) Sławomira Kominek | |
32. | Kontemplacja, interpretacja, stylizacja. Refleksje o przemianach gatunku mszy w dziejach muzyki europejskiej
ROCZNIK TEOLOGII KATOLICKIEJ Tom 3 r. 2004, str. 95-104 (Artykuł) Tomasz Baranowski | |
33. | Metodologiczne podstawy analizy stylu komunikacji muzycznej
PRZEGLĄD PSYCHOLOGICZNY Tom 47 Nr 4 r. 2004, str. pl issn 0048-5675 / 327-344 (Artykuł) Elżbieta Aranowska, Elżbieta Galińska | |
34. | R. Murray Schafer. Pan od przyrody?
[ LINK ]
GLISSANDO. MAGAZYN O MUZYCE WSPÓŁCZESNEJ Nr 2 (2) r. 2004, str. 58-61 (Artykuł) Mariusz Gradowski | |
35. | Orfeusz odrodzony. Koncepcja muzyka doskonałego w teorii Marina Mersenne
BAROK Tom X (19) Nr 1 r. 2003, str. 31-53 (Artykuł) Sławomira Kominek | |
36. | Percepcja tożsamości pieśni ludowej
MUZYKA Nr 1 r. 2003, str. 19-34 (Artykuł) Sławomira Kominek, Magdalena Niewiadomska-Bugaj | |
37. | Wątek Mickiewiczowski w II Symfonii Mahlera
MUZYKA Nr 3 r. 2003, str. 99-104 (Artykuł) Tomasz Baranowski | |
38. | Idea ekspresjonistycznej syntezy sztuk w twórczości Szkoły Wiedeńskiej XX wieku
PRZEGLĄD MUZYKOLOGICZNY Tom 2 r. 2002, str. 99-125 (Artykuł) Tomasz Baranowski | |
39. | Sprawozdanie z konferencji 'Filozofia muzyki'
PRZEGLĄD MUZYKOLOGICZNY Nr 2 r. 2002, str. 173-179 (Sprawozdanie) Tomasz Baranowski, Ewa Sławińska | |
| ||
40. | Detrás del silencio. La música en la cultura Nasca
Fondo Editorial de la Pontificia Universidad Catolica del Peru, r. 2011 (Książka) Anna Gruszczyńska-Ziółkowska (Autor oryginału) | |
41. | Muzyka w ogrodzie-ogród w muzyce.
Słowo.Obraz/terytoria., r. 2010 (Książka) Sławomira Kominek (Redaktor) | |
42. | Nasca. El desierto de los Dioses de Cahuachi. The Desert of the Cahuachi Divinities
La Positiva, r. 2009 (Książka) Anna Gruszczyńska-Ziółkowska, Giuseppe Orefici, Angel Sanchez Borjas, Adine Gavazzi, Katharine Schreiber, Josue Lancho, Andrea Drusini, Luigi Piacenza, Mary Frame, Nicola Massini, Enzo Rizzo, Rosa Lasaponara, Mariusz Ziółkowski | |
43. | Książę muzyki naszej. Twórczość Stanisława Moniuszki jako dziedzictwo kultury polskiej i europejskiej
Uniwersytet Fryderyka Chopina w Warszawie, r. 2008 (Książka) Tomasz Baranowski (Redaktor) | |
44. | Estetyka ekspresjonizmu w muzyce XX wieku
Elan, r. 2006 (Książka) Tomasz Baranowski | |
45. | W kręgu muzyki Stanisława Moniuszki. Studia i materiały
Białostockie Towarzystwo Śpiewacze im. S. Moniuszki, r. 2004 (Książka) Tomasz Baranowski (Redaktor) | |
46. | Mit Orfeusza. Inspiracje i reinterpretacje w europejskiej tradycji artystycznej
Wydawnictwo słowo/ obraz terytoria, r. 2003 (Książka) Sławomira Kominek (Redaktor) | |
47. | Rytuał dźwieku. Muzyka w kulturze Nasca
Instytut Muzykologii UW, Polskie Towarzystwo Studiów Latynoamerykanistycznych, r. 2003 (Książka) Anna Gruszczyńska-Ziółkowska | |
| ||
48. | „Unveiling the Secrets of ancient Nasca Whistles”
w: Flower World – Music Archaeology of the Americas, str. 11-24, Ekho VERLAG, r. 2013 (Artykuł) Anna Gruszczyńska-Ziółkowska | |
49. | Kwestia smaku, czyli Chopin homogenizowany. Między sztuką a konsumpcją
w: 2010. Postscriptum, str. 235-246, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, r. 2013 (Artykuł) Mariusz Gradowski | |
50. | Kwestia smaku, czyli Chopin homogenizowany. Między sztuką a konsumpcją
w: 2010. Postscriptum, str. 235-246, NIFC, r. 2013 (Artykuł) Mariusz Gradowski |