Wyniki wyszukiwania

Parametry zapytania
  
Jednostka:Zakład Muzykologii Systematycznej

                

Publikacja w czasopiśmie

26. Entre la forma y el sonido. Silbatos de la cultura Nasca
ESTUDIOS LATINOAMERICANOS Tom 26 r. 2006, str. 27-36 (Artykuł)
Anna Gruszczyńska-Ziółkowska
27. Entre la forma y el sonido. Silbatos de la cultura Nasca
ESTUDIOS LATINOAMERICANOS Tom 26 r. 2006, str. 27-36 (Artykuł)
Anna Gruszczyńska-Ziółkowska
28. Litanie ostrobramskie Stanisława Moniuszki. Perły polskiej muzyki religijnej  [ LINK ]
Nr 3-4 r. 2006, str. 20-21 (Artykuł)
Tomasz Baranowski
29. Mr. Kaizer i ja (Kaizers Orchestra)
GLISSANDO. MAGAZYN O MUZYCE WSPÓŁCZESNEJ Nr 9 r. 2006, str. 30-42 (Artykuł)
Mariusz Gradowski
30. Twarz Namcapy. O roli muzyki w micie andyjskim
POLSKI ROCZNIK MUZYKOLOGICZNY Tom 5 r. 2006, str. 25-42 (Artykuł)
Anna Gruszczyńska-Ziółkowska
31. From Modern Science to Postmodern Art: Ethnomusicology in Transition
SVENSK TIDSKRIFT MUSIKFORSKNING Tom 86 r. 2004, str. 91-101 (Artykuł)
Sławomira Kominek
32. Kontemplacja, interpretacja, stylizacja. Refleksje o przemianach gatunku mszy w dziejach muzyki europejskiej
ROCZNIK TEOLOGII KATOLICKIEJ Tom 3 r. 2004, str. 95-104 (Artykuł)
Tomasz Baranowski
33. Metodologiczne podstawy analizy stylu komunikacji muzycznej
PRZEGLĄD PSYCHOLOGICZNY Tom 47 Nr 4 r. 2004, str. pl issn 0048-5675 / 327-344 (Artykuł)
Elżbieta Aranowska, Elżbieta Galińska
34. R. Murray Schafer. Pan od przyrody?  [ LINK ]
GLISSANDO. MAGAZYN O MUZYCE WSPÓŁCZESNEJ Nr 2 (2) r. 2004, str. 58-61 (Artykuł)
Mariusz Gradowski
35. Orfeusz odrodzony. Koncepcja muzyka doskonałego w teorii Marina Mersenne
BAROK Tom X (19) Nr 1 r. 2003, str. 31-53 (Artykuł)
Sławomira Kominek
36. Percepcja tożsamości pieśni ludowej
MUZYKA Nr 1 r. 2003, str. 19-34 (Artykuł)
Sławomira Kominek, Magdalena Niewiadomska-Bugaj
37. Wątek Mickiewiczowski w II Symfonii Mahlera
MUZYKA Nr 3 r. 2003, str. 99-104 (Artykuł)
Tomasz Baranowski
38. Idea ekspresjonistycznej syntezy sztuk w twórczości Szkoły Wiedeńskiej XX wieku
PRZEGLĄD MUZYKOLOGICZNY Tom 2 r. 2002, str. 99-125 (Artykuł)
Tomasz Baranowski
39. Sprawozdanie z konferencji 'Filozofia muzyki'
PRZEGLĄD MUZYKOLOGICZNY Nr 2 r. 2002, str. 173-179 (Sprawozdanie)
Tomasz Baranowski, Ewa Sławińska

Książka

40. Detrás del silencio. La música en la cultura Nasca
Fondo Editorial de la Pontificia Universidad Catolica del Peru, r. 2011 (Książka)
Anna Gruszczyńska-Ziółkowska (Autor oryginału)
41. Muzyka w ogrodzie-ogród w muzyce.
Słowo.Obraz/terytoria., r. 2010 (Książka)
Sławomira Kominek (Redaktor)
42. Nasca. El desierto de los Dioses de Cahuachi. The Desert of the Cahuachi Divinities
La Positiva, r. 2009 (Książka)
Anna Gruszczyńska-Ziółkowska, Giuseppe Orefici, Angel Sanchez Borjas, Adine Gavazzi, Katharine Schreiber, Josue Lancho, Andrea Drusini, Luigi Piacenza, Mary Frame, Nicola Massini, Enzo Rizzo, Rosa Lasaponara, Mariusz Ziółkowski
43. Książę muzyki naszej. Twórczość Stanisława Moniuszki jako dziedzictwo kultury polskiej i europejskiej
Uniwersytet Fryderyka Chopina w Warszawie, r. 2008 (Książka)
Tomasz Baranowski (Redaktor)
44. Estetyka ekspresjonizmu w muzyce XX wieku
Elan, r. 2006 (Książka)
Tomasz Baranowski
45. W kręgu muzyki Stanisława Moniuszki. Studia i materiały
Białostockie Towarzystwo Śpiewacze im. S. Moniuszki, r. 2004 (Książka)
Tomasz Baranowski (Redaktor)
46. Mit Orfeusza. Inspiracje i reinterpretacje w europejskiej tradycji artystycznej
Wydawnictwo słowo/ obraz terytoria, r. 2003 (Książka)
Sławomira Kominek (Redaktor)
47. Rytuał dźwieku. Muzyka w kulturze Nasca
Instytut Muzykologii UW, Polskie Towarzystwo Studiów Latynoamerykanistycznych, r. 2003 (Książka)
Anna Gruszczyńska-Ziółkowska

Publikacja w książce

48. „Unveiling the Secrets of ancient Nasca Whistles”
w: Flower World – Music Archaeology of the Americas, str. 11-24, Ekho VERLAG, r. 2013 (Artykuł)
Anna Gruszczyńska-Ziółkowska
49. Kwestia smaku, czyli Chopin homogenizowany. Między sztuką a konsumpcją
w: 2010. Postscriptum, str. 235-246, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, r. 2013 (Artykuł)
Mariusz Gradowski
50. Kwestia smaku, czyli Chopin homogenizowany. Między sztuką a konsumpcją
w: 2010. Postscriptum, str. 235-246, NIFC, r. 2013 (Artykuł)
Mariusz Gradowski

<<< Poprzednie <<<   >>> Następne >>>